Powered By Blogger

Monday, June 13, 2011

Hobi Baru













Sejak kebelakangan ini hobiku untuk menjahit semakin menggila.Walaupun x pro macam org lain,tapi keinginanku untuk mempelajari sesuatu yang baru meronta2...hehehe


( pembawaan kot..??)

Ermm....aku belajar menjahit baju budak.Terutamanya baju kurung budak.Walaupun Adam budak lelaki....aku tetap belajar sedikit demi sedikit.Paling best dapat siapkan 1 pasang baju tidur untuk Adam...seronoknye.....heheheh....


Member aku ada bagi kain perca ( Dia ada kedai jahit sendiri ) so...mintalah kat die...kain perca pun..setakat badan budak...lau kreatif..siap 1-2 pasang baju beb..hikhikhikhik...Selain baju...sarung bantal pun boleh....ehehheheh...



Aku da siapkan 2-3 helai sarung bantal baru untuk Adam.Kalau harap nak beli...bangkrup siot...

Jahit sendiri kan jimat..

Aku dapat siapkan sarung bantal kecil dan simple tuk Adam aku belum cukup puas lagi...

so..aku nak belajar menjahit sarung bantal yang beropol pula..kan sweet jew...hikhikhik...

Nanti ada masa aku upload plak sarung bantal beropol dah siap pun...malas nak amik gambar je...


ok..jumpa lagi....













No comments:

Post a Comment