Powered By Blogger

Saturday, July 2, 2011

Rezeki

Rezeki?setiap org ada rezeki mereka masing2...bezanya...atas dari usaha kita sendiri..
ada yang duduk goyang kaki kat umah...duit masyukk jer....x kisahlah...tu rezeki mereka..
ada juga org tu membanting tulang 4 kerat untuk menyara keluarga..sehinggakan xde masa untuk keluarga..sbb nak mencari rezeki tuk anak bini....
ada juga yang langsung x hingat umah sbb bz dengan perniagaan yg ada d luar negara..dalam negara...whatever la...tu sbb rezeki mereka..

Rezeki x semestinya dengan wang ringgit..byk maksud rezeki ni...tp..mlslah nak hujah panjang lebar...cuma hati ini bagai d garuk2 ngan garpu apabila ada org terasa dengan hujah aku kat pesbuk...xperla...kalau dia terasa...sorry la...bkn nak menyindir....tu rezeki dia..aku xda hak pun...dia senang..alhamdulillah...bkn aku nak tumpang pon...yang penting..kita mencari rezeki yang HALAL.....x kira apa cara sekalipun...

Aku?aku bersyukur dengan rezeki yang Allah S.W.T berikan padaku...rezeki yang sememangnya bukan senang untuk orang dapat....SYUKUR ALHAMDULILLAH...




p/s : sape yg makan cili dia yg terasa pedasnya...

No comments:

Post a Comment